Alle bilder er min copyright

søndag 3. april 2011

Sett sånn flaks

I går fant jeg årets første hestehov :-)
På tur uten kamera
ja da måtte jeg jo bare plukke de med hjem
og siden regnværet aldri sluttet
ble det innebilder av de.
I dag håper jeg på litt opphold
for da skal jeg grave frem stativ
ta med hele sulamitten utendørs
og skru litt på blenderåpningen.


Lucky me
yesterday I found the first Tussilago Farfara
No camera made me bring them home
and rain
made it an indoorshot.
Today I hope for
some clear weather
then I will dig out my tripod
 bring it all outdoors
and play a bit with my new lens.

8 kommentarer:

Lasse sa...

Mycket vackert Leonora! Bakgrunden ger vackra färger till bilden !
Din förra bilde var vacker också - Gillar den färgkombinationen!

Hilda R.B sa...

Oi, det ble utrolig sart og fint. Nydelig!!!

VALKYRIEN sa...

Det der ble jo alldeles nydelig! Sart og vakkert og nydelig fotografert!

Grattis med den nye macroen! snart min tur nå....:)

Joop Zand sa...

This is FANTASTIC.... my compliments.

lots of pleasure with your new lens.

Greetings, Joop

HansKE sa...

Oi - så fint å se denne igjen! Og så bra gjengitt i ditt bilde....

Viola sa...

Lucky you- jaaa!! Tenk at du fant den første hestehoven da!! Et gyllent øyeblikk spør du meg :)
Og heldige du, blir nesten "grønn av misunnelse" her jeg.. macrolinse! Jeg vil.. jeg vil.. også ha!! ;D Et nyyydelig vakkert bilde som du skjønner!! :)

Kjempefin søndag til deg, med klem fra meg! :)

Gunnar sa...

Ser ut som hestehoven slapper godt av inne hos du.
Og den planen du har for dagen ser helt ypperlig ut. Skal bli moro å se resultatet.

Arnhild sa...

WOW! Mesterlig fotografert!

Her har sola stekt fra klar himmel, og vi ser ganske så "nygrilla" ut etter dagens fjelltur :)