Alle bilder er min copyright

lørdag 2. april 2011

Jeg er klar

Nå kan resten av snøen
bare forsvinne
og vårblomstene komme,
en 35mm makro er i hus
og jeg er klar.
Vel, klar, jeg må jo lære meg å bruke den da.
Dagens fotosession gikk skeis
da marsipaneggene jeg skulle ta bilde av
ble spist i går kveld
og perleblomstene er det visst ingen som har gitt vann...


I am ready
for last snow to vanish
and flowers of spring to bloom
new 35mm macro lens is now attached.
Todays photosession was not a good one
marzipaneggs I had purchased
was eaten last night
and flowers has been without water
but still I am ready to explore my new toy.

8 kommentarer:

i stora drag sa...

Men det blev en fin bild i alla fall, så jag tycker det ser ut som om du kan det där objektivet redan! :)

Tack för din kommentar igår! Den blev jag glad för! Ang. tidningen, så tar de nog in alla bilder de får, men mina två blev de första. Plus en annan bild där en tagit in snödroppar och satt i vas med blå karamellfärg och fått blåa snödroppar/klockor! De ska vara vita och inget annat, tycker jag1 *fniss*
Ha en fin lördag!
Kram Pia

Arnhild sa...

Hehe!..Men gratulerer med nytt objektiv! Bildet ble jo lekkert som bare det, og det skal bli gøy å se flere resultater her etter hvert :)

Joop Zand sa...

Really nice Leonora, good work.

Greetings and a nice sunday,

Joop

Luzia sa...

Delicate little flower waiting for some water.... wonderful soft macro! Hugs from Luzia.

Kate! sa...

Your photos are just lovely!

Viola sa...

Gratulerer med ny linse!! =) Jeg også vil ha macro, et sånt jeg kan stå veldig nært objektet med! Skal bli artig å se bildene fra den nye linsa di fremover! :) Og for et vakkert bilde du har tatt her! Har nå lest og sett alle innleggene siden sist jeg var her, det ble en pause på meg gitt..

Ja menn og gutter og modellfly, du kunne ikke sagt det bedre ;D Det har vært en utrolig vakker vinter.. Jeg tok og kjente litt på den savner deg vinteren-følelsen også.. jeg har vært litt slik skjønner du.. helt til den store vårdagen virkelig varmet meg.. :)

Ønsker deg en riktig god søndag! :)
Klem fra meg! :)

Virginia sa...

That's still an absolutely gorgeous picture. The colors are so rich and the depth of field is awesome. (heh. I'm having problems with my English today, I accidentally wrote "depth of fiend" maybe I should switch to Norwegian)

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Nydelig bilde, nydelige farger, fin blogg! Følger deg videre :)

Fortsatt fin dag.

Beate