Alle bilder er min copyright

onsdag 2. mars 2011

Jeg får litt vårlengsler

Ja, jeg må innrømme at jeg får det
når jeg leser i andre blogger
om barmark og blomsterknopper
Men her jeg bor har vi nok lenge igjen til vi får se hestehoven
og i min blogg blir det nok bilder av snø
en god stund til fremover :-)


No feeling of spring nowadays
when you live where I do
I must admit that I can feel a bit jalous
when I see ground without snow
and flowers starting to bloom
in other blogs
In this blog you will continue to see snowshots for yet another month
or more :-)

9 kommentarer:

Joop Zand sa...

Nice contrasts.....prima picture Leonora.

Have a nice day.

greetings from Holland, Joop

i stora drag sa...

Det förstår jag så väl att du får vårlängtan, speciellt som jag visar dig krokusknoppar! :)
Men våren den kommer till dig också! :)

Fint foto, blev randigt perspektiv i den!
Och så ser det ju såå kallt ut!
Ha en fin dag!
/Pia

Arnhild sa...

Oi!..Riktig så vinterlig hos deg enda ser jeg. Men et flott bilde ble det :)

Fotokarusellen sa...

Hold ut! Ingen hestehov, men et vakkert bilde. Liker det veldig godt.
Fortsatt fin dag.

Virginia sa...

Hmm. Don't count out the snow in NYC yet. A few years ago we got dumped on (three feet in one day!) in late March. Sigh.

Viola sa...

Men da er vi to om det Leonora! For her er det også mye snø! ;) Men jeg kan ikke for (jo det kan jeg!) at jeg synes det er vakkert i vinterlandskapet! :)

Dette bildet så nydelig! Et laftet byggverk, herlig, til og med rødfarga!

Nyt dagen med klem fra meg! :)

Regina sa...

Beautiful wintry scene!

HansKE sa...

Ikke så lenge til snøen blir borte i solveggen nå, og krokusen titter opp!

Kate! sa...

I agree with you! The trees are starting to bud here, but that's it. We still have feet of snow on the ground, and not a flower in sight. I saw one blogger who had a ton of crocuses growing- white and purple beauties! I was so envious!