Alle bilder er min copyright

onsdag 23. mars 2011

Eventyrskogen


Fairy forest

11 kommentarer:

Joop Zand sa...

Artistic..... and very nice Leonora.

very good work.

Greetings, Joop

Arnhild sa...

Se her ja,..så flink du er!! Skikkelig stilig ble det:)

Virginia sa...

Oh wow... gorgeous!

Hilda R.B sa...

Dette ble råstilig!

HansKE sa...

Herlig bilde! Jeg liker denne stilen!

Viola sa...

W
O
W

Fascinerende og vakkert!! :)

Klem til deg! :)

i stora drag sa...

Skaaakig blev jag nu! :)
Tjusig bild, Leonora!
Man ser många som fotar så här nu, men jag har aldrig ens försökt, förutom de bilder som blir så här utan att jag försöker! *hi hi*
Ha en fin dag!
Kram Pia

Kate! sa...

Love this beautiful photo!

Gunnar sa...

Dette likte e godt.

VALKYRIEN sa...

Yess! Elsker dette bildet! Nydelig jobbet - jeg er så svak for slikt!

Leker meg med det hele tiden, men føler jeg ikke kan legge det ut hver dag! Men dette var spesielt stilig, det må jeg si!

Luzia sa...

Yeaaaah, that´s photo-art! Hugs from Luzia.