Alle bilder er min copyright

lørdag 26. mars 2011

En helt utrolig tanke

I dag slo en helt utrolig tanke ned i meg
jeg kommer til å savne vinteren
Det har vært en fantastisk tid
hvor vi har nydt så mange forskjellige dager
med utrolig rart, flott, vanskelig, herlig
fotolys
hver dag har gitt forskjellige utfordringer
og resultater
Rart hvordan et kamera man trives med
kan forandre ens syn på kulde og snø


An unbelivable thought hit me today
I will miss winter
So many great days we have had
with different light
new chalanges every day
and different results 
Strange how a camera
can change the feeling
for cold weather
and snowflakes

7 kommentarer:

Arnhild sa...

Du har så rett,..synes alle årstider har sin sjarm jeg, men etter en lang og kald vinter så skal det jammen bli godt med litt sol og varme igjen ja. Og når sommeren er på hell, så gleder jeg meg veldig til høsten også. Høsten er kanskje min favorittårstid...:)

Kjempefint bilde!...:)

VALKYRIEN sa...

Vet du - jeg er så enig med deg! Jeg er ikke glad i å fryse, er en skikkelig frossenpinn - men synes vinterlyset er fantastisk vakkert! Det er som Arnhild sier; enhver årstid sin sjarme, og vi bor jo i et spennende land som har så omskiftelig vær!
Nydelig bilde1

Joop Zand sa...

Mooie omschrijving en een prima opname.

Ook de lente heeft voor jou vast veel moois te bieden.

Lieve groetjes, Joop

Anne sa...

Kan faktisk si meg litt enig :-) og her viser du jo de nydeligste bilder, igjen...

Lasse sa...

Kan bara hålla med - varje årstid har sin tjusning. Och vintern bjuder på många fina tillfällen till foto och annat friluftsliv!
Mycket vacker bild !!

Kate! sa...

This photo is absolutely beautiful! I'm sorry you'll miss winter. There is something nice about it, but I seem to have forgotten what that is. ;)

i stora drag sa...

Hej Leonora!
Precis så där tänkte jag förra året! Det var det året jag upptäckte just alla de tjusningar och överraskningar det fanns i att fota snö och is!
Så det är tack vare min kamera som jag inte längre hatar vintern! *hi hi*

Tack för din snälla kommentar hos mig!
/Pia