Alle bilder er min copyright

søndag 2. januar 2011

Trær

Det finnes mange bilder av flotte trær i bloggland
men jeg må innrømme at jeg sliter
Jeg ser det vakre før jeg løfter kameraet
men når bildet er tatt
så lurer jeg oftest på hvor det vakre ble av
Så jeg trener
en dag må vel også jeg klare å få festet det jeg ser 
i et bilde
I mellomtiden leker jeg litt med de som har potensiale


I see  so many beautiful shots of threes around
but I struggle
Struggle to show the beauty I see in the nature
in my photo
Exercise, exercise
and while I wait for a perfect shot to show
I play with the others

2 kommentarer:

Lasse sa...

Här behöver du inte fundera vart det vackra tog vägen! Mycket vacker bild i mina ögon!

Joop Zand sa...

Hello Leonora

Congrats with this nice one....well done

Warm greetings, Joop