Alle bilder er min copyright

mandag 31. januar 2011

Fotokalender 2011 - januar

Gjennom januar har jeg hatt et bestemt fotomål
å lære meg selv å ta bilder av trær
Trær som ser levende ut
som ser spennende ut
og som speiler det jeg ser i virkeligheten


Vel utlært er jeg ikke
men jeg mener og tror jeg har økt forståelsen
for hva hvordan og hvorfor
og da er jeg jo kommet et godt stykke på vei
Det å ha et fotomål for måneden var egentlig ganske inspirerende
så intensjonen er nå å ha diverse mål
et for hver måned
gjennom 2011
og håpe på at jeg blir enda bedre til å ta bilder
Og som en tankeleser
ut av det blå
dukker plutselig Petunia opp
med en ny lek
Dette skal være min inspirasjon til å sette meg nytt mål hver måned
å trene med kamera så ofte jeg kan
å poste månedens beste, morsomste eller værste bilde i denne leken
og til slutt lage min egen fotokalender
Najs :-)


New game
Photocalendar 2011
Pick one photo every month
and after twelve make a calendar
This month I have been practising shots of trees
and this is my January shot
I will set a new theme to practise on
every month
and post the best, worse, or funniest shot in this game
And in the end I will make myself a calendar
Nice :-)

18 kommentarer:

Petunia sa...

Jeg synes nå at du er ganske så proff jeg da! Og bildet ditt er vakkert og kjempespennende!
Gleder meg til å se hva du tryller frem de kommende månedene!!

Hilda R.B sa...

Synes ditt bilde av trær er helt topp. men det er alltid artig å sette seg mål. Lykke til med de nye bildene.

Joop Zand sa...

Good picture Leonora....nice calendar.

greetings, Joop

Pysselfarmor sa...

Flott som du säger ;-)

Kate! sa...

What a great idea! Love the snowy trees!

Virginia sa...

That photo is great. Although the snow on the sides of the tree trunks... Erm. Exactly how hard was the wind blowing for that one?

REJEN sa...

Flot vinterbillede af træerne...

Laila -Karin sa...

Synes bilde ditt var veldig flott jeg.
Ha en fin tirsdag.

Arnhild sa...

Du er dyktig! Nydelig bilde ble det :)

Lurt å sette seg mål, sånn som du har gjort. Veldig bra jobba!

Ha en fin dag :)

Småbyliv sa...

Veldig najs :o)) Kuult bilde du viser frem her ihvertfall, ser jammen ut til at du har lært godt og grundig i løpet av januar ;o)

Finfin uke til deg!

Sommertid sa...

Øvelse gjør mester, og det her var et vakkert bilde av hvordan naturen er på den her tiden også.

Inge sa...

Dejligt januar billede.. og træerne er blevet gode.. :-)

Birgitta - foto CHIP sa...

Jag gillar träd så jag ska försöka komma ihåg att följa din kalender :) Vacker bild du valt!

http://fotochip.blogspot.com/2011/02/januari.html

Viola sa...

Så herlig Leonora, dette hørtes jo spennende ut- fotokalender, og midt i blinken for deg vil jeg tro! En nydelig allé av trær, med hvit flott snø!
Skal bli artig å følge med deg! Jeg lærer noe stadig jeg også, det er det som er så gøy!! :)

Annette's space sa...

Dit billede er utroligt smukt, næsten lidt eventyr er der over det. Meget meget dejligt :-)

Bestemor Drillo sa...

Et nydelig januarbilde!

AnneKa sa...

Et nydelig januarbidrag!!

Huldra sa...

Bildet ditt var så absolutt et vakkert bidrag, med levende trær som venter tålmodig til vinteren er over. Bra! :)