Alle bilder er min copyright

torsdag 27. januar 2011

Et lite jubileum

Ja, dette er jammen innlegg # 50
Hurra!
Da jeg startet bloggen var jeg veldig spent
ville noen i det hele tatt ha noen som helst interesse av mine amatørbilder
Disse tulipanene er til dere!
Tusen, tusen takk for alle kjempekoselige kommentarer dere legger igjen
 tusen takk til alle som følger bloggen
tusen takk til alle som gjør at jeg trives med bloggen min!


Today is a tiny jubilee in my blog
this is my post # 50
When I started this blog I was so exited
and wondered if anyone would notice my photos at all
These tulips are for you!
Thank you so much
for all your kind comments
for adding as a follower
for making me enjoy my blog!

10 kommentarer:

Joop Zand sa...

Thanks Leonora..keep on your good photowork,
it's always a pleasant to see your pictures.

Hugs and Greetings, Joop

i stora drag sa...

Tack själv Leonora! :)
Fin tulpanbild, som jag skickar i retur till dig för att du följer min blogg också! :) Såg att vi startade våra bloggar ungefär samtidigt i höstas!
Kramar till dig från Pia

PS. Ja du hade talat om namnet på vår rödhake, tack för det!
Vår kan det ju inte vara hos oss än, trots min pensé, för imorse hade vi -15 grader! Brr...det är kallt för oss i södra Sverige! :)

Arnhild sa...

Gratulerer, og takk det samme til deg :) Veldig koselig og inspirerende å kunne få følge med i din fotoverden :)

Nydelig tulipan, tusen takk!

Kate! sa...

Lovely photo! Congratulations on fifty posts!

Lasse sa...

Grattis till jubiléet! Tack själv för dina bilder o kommnetarer !!

Anne sa...

Takk selv du Leonora, vi inspirerer og gleder hverandre her i fotobloggverden, er det ikke kjekt!!? :-) en god plass å finne litt hvile i en hektisk hverdag, det synes nå jeg, og klart nyter jeg den vakre tulipanen.

Varm klem til deg og gratulerer meg jubileet.

Virginia sa...

Happy 50! I can't believe it's been 50 already...

Love the tulips. Everything in my world right now is gray and white... the red is a needed shot of color.

HansKE sa...

Gratulerer! Håper at antall innlegg etterhvert kommer opp i mange ganger dette tallet!

Kenneth Larsson sa...

Vad kul med ditt jubileum! Stort grattis! Härlig tulpanbild med! :-)

Ha en fin helg!

Viola sa...

Gratulerer så mye! :) Jeg er glad for at du her her i Bloggeland og nytter samtidig anledningen til å takke også deg for dine hyggelige kommentarer hos meg! :) Tusen takk for at du deler disse nydelige tulipanene!! :)

Ha en god helg og klem fra meg! :)