Alle bilder er min copyright

torsdag 6. januar 2011

Det snør, det snør, tiddelibom

og det gjør det på tredje døynet her jeg bor
Siden jeg har lovet meg selv
at i dette året skal jeg ut og ta bilder
både i regnvær og snøvær
så burde jeg vel fått på meg masse klær og lagt avgårde
Men den dørstokkmila er jammen lang...


It is still snowing where I live
today is the third day in a row
And since I have made a promise to myself
to bring my camera out
wether it is rain or snow
I should absolutely do something about it today...

6 kommentarer:

Joop Zand sa...

Lovely white world with all the snow overthere Leonora,
This picture is really good.

Greetings, Joop

Virginia sa...

Lovely photo!

Sucks that it is still snowing. Ugh.

i stora drag sa...

Hej Leonora!
Vad kul att du hittade min blogg! Tack för berömmet om mina fyrverkeribilder!

Snöar gör det här i södra Sverige också! *suck* Både jag och maken har nyss varit ute och skottat, tycker knappt man hinner något mer!

Vacker bild du visar här! :)
Du är så välkommen tillbaks och jag tittar gärna in här igen också!
Mvh Pia

VALKYRIEN sa...

Hmmm..kjenner meg igjen i det du sier. Er ikke så flink til å ta med meg kamera i regn og snø, er redd for å ødelegge det!
Det snør her også om dagen, er jo litt fint da! Sålenge det ikke blir slaps av det.
Enkelt og fint bilde med lekre farger!

Kenneth Larsson sa...

Visst är det härligt med vit bomullslätt pudersnö... ;-) Fin bild och en trevlig blogg!

Ha en fin kväll!

Rune (Bildebloggen) sa...

Pent bilde :) Det er lett å si det, men ikke alltid like lett å komme seg ut i all slags vær med kamera, ting tar tid pleier jeg å si :)