Alle bilder er min copyright

tirsdag 4. januar 2011

Bære eller briste

Som jeg skrev for noen dager siden
har jeg store problemer med å fotografere trær
Jeg ser noe kunstnerisk vakkert
men så fort det kommer på bildebrikken er det vakre borte
Første nyttårsdag hadde vi deilig turvær her jeg bor
og kameraet, hunden og jeg tok oss en lang runde
selvfølgelig ble det masse bilder av trær med hjem
Og lykke, jeg tror jeg begynner å få det til
Av ørtenogmange bilder fant jeg to jeg likte
Det får bære eller briste
kanskje er allt dere ser kun en haug av grankvist :-)




Oh happiness
I think I finally is getting the hang of it
Two tree photos that I like
but for all I know
maybe all you see is lots of twigs
and no art :-)

4 kommentarer:

Joop Zand sa...

Nice Leonora... specially the second one.

Greetings from Holland, Joop

Virginia sa...

I've had coffee this morning! My comment might be coherent!

I love love love the texture on the first one. And I dig how the second one looks like it was taken with a really old camera. It's cool.

(Although apparently coffee doesn't make me use American vernacular less. Dig = like)

Anne sa...

Og du sier du ikke kan?? dette er jo slett ikke inn i granksauen da jente :-)

VALKYRIEN sa...

Vet du - jeg har litt samme greia når det gjelder trær! Kommer hjem med en haug med trærbilder jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med! :)
Synes disse ble fine jeg, det første ble min favoritt. Men nå har jeg ei greie når det gjelder farger også..... :)