Alle bilder er min copyright

mandag 6. desember 2010

Nisser

En ny nissedame skal få tilbringe julen her hos oss i år
og dette er en innfødt Bergenser
Shopping av julenisser er ikke akkurat det jeg tenker på i sommerferien
men da vi besøkte Julehuset i Bergen i sommer måtte jeg bare ta henne med hjem
Koselig minne fra en fantastisk flott by



A new "nisse" will spend the x-mas in my house this year
and she is born and raised in Bergen
During summer vacation we visited an x-mas shop in this town
and I just had to bring her home with me
A great souvernir from a beautiful town

11 kommentarer:

Leena sa...

Ja, se där var en tomte som har klätt sig varmt och efter årstid! De stora fötterna ser underbart "valpiga" ut.

Joop Zand sa...

LOVELY SOUVENIR LEONORA !

GREETINGS, JOOP

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar :-)
Jeg forstår godt, at du faldt for hende. Hun er jo bare pragtfuld.

Birgitta - foto CHIP sa...

Söt slank och dekorativ :)
http://fotochip.blogspot.com/2010/12/mandatstematomtar.html

REJEN sa...

en lang nisse, hun er fin...

Malys krok sa...

Hun har nok nisset mange nissestreker og nissegleder,siden hun er blitt en så flott langluenisse! Takk for hilsen! -Margit-

Petunia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Petunia sa...

Skikkelig kosleig nissedame det der, men det er jo ikke så rart tatt i betrakning av hvor hun kommer fra;)
Kjøkken-nissen kan se ut som en Paul Bonner nisse og jeg skal fortsette å søke på nettet. Takk skal du ha! Kanskje det blir nissekone på han før jul!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Ja, der har jeg også vært, og det går ikke an å gå tomhendt ut derfra:) Ei skikkelig fin nissefrøken!

Inge sa...

Hvor er hun fin, din nye nissepige.. :-)

Virginia sa...

She's so cute! Love it. :)