Alle bilder er min copyright

fredag 3. desember 2010

Gammel eldre eldst

Innimellom ser jeg bilder som er behandlet slik at de ser gamle ut
og resultatet blir skikkelig flott
Jeg har prøvet med mange av mine bilder
men har aldri lykkes med å få den rette virkningen
Det gjelder å aldri gi seg
endelig fikk jeg et bilde som egnet seg


God helg til dere alle!

Original


Inbetween I see photos that are fixed to look like an old one
with very good result
I have tried with many of my photos
but never succeeded
This shot however
I think suited the purpose

Happy weekend to you all!

3 kommentarer:

Virginia sa...

Wow, that really does look like an antique photo. I love both versions though.

Joop Zand sa...

Also nice this sepia color...well done Leonora

i wish you a very nice weekend, Joop

Rune (Bildebloggen) sa...

Det ble superfint :) Artig å leke litt med bilder som det her.

Ha en fin helg du også :)