Alle bilder er min copyright

mandag 15. november 2010

Mønster

Mønster under en jernbanebro



13 kommentarer:

minaordminabilder sa...

WOW!!! Superläckert foto!
Ha en bra dag!

9na sa...

Selv undersiden av broer kan være flott, ja! Fint foto.

REJEN sa...

Smukt mønster....godt billede...

Lasseivåmma sa...

Riktigt snygg bild med en fin symetri och härlig färg.

Rantamor sa...

Snyggt och fiffigt att fota under en järnvägsbro..

Petunia sa...

Velkommen til Mandagstema!!
Et virkelig fint mønsterbilde du viser oss! Har aldri tenkt på det som mønster dette, så jeg liker bildet ditt på dette temaet. Jernbanespor blir jo på en måte mønster også - et veldog ensformelig og langt mønster:)
Jernbanebroer er egentlig litt av en byggverk når man ser etter. Imponerende!!!

Anne sa...

Takk så for besøk i bloggen min, kjempekjekt med noen nye venner som ser imnnom :-) Nå skal jeg da gjøre meg kjent her hos deg :-)

Malys krok sa...

Fint at flere blir med her! Du har virkelig sett mønsteret du! Stilig bilde! -Margit-

Dagrun sa...

Hei og velkommen til fotobloggverdenen. Jeg følger deg jeg.. Blir spennende å se bildene dine fremover! :)

kadermo sa...

Wow, det var ett flott foto ! En sån go idé, att fota under bron.

Rune (Bildebloggen) sa...

Kjempefint bilde, spennende under broer, flotte mønstre under der :)

Irene sa...

Henger meg på forrige taler ... flott bilde og mønster (og så er jeg svak for fagverkskonstruksjoner også da)

Joop Zand sa...

Uitstekende opname.... prima gedaan Leonora.

Groetjes, Joop